HOME

Sunday 1 June 2014

MY SPANISH DIARY PART 2

What a busy month, I am so sorry for the delay but I am back again with more exciting memories from Spain...it's been so long ago, I barely remember that time, that's why I love pictures so much-they take you where you want to be....
After the winter my white limbs matched the colour of my shorts perfectly but never mind… nothing has stopped me from enjoying a few days of Spanish sunshine! For a couple of days I was sunbathing on the beautiful sandy beach, and I absolutely loved doing-nothing…of course except for planning the next blog posts! For my first beach outing I decided to wear all white (so my pale complexion doesn’t pop out that much) and a transparent blue top and gold-and-blue necklace from Beyoncé collection for H&M last year –loved every piece. Essential additions- beach, sea and sun and I am in heaven :-)

Co za długi miesiąc, przepraszam za opóźnienie, ale już jestem z nową porcją ekscytujących wspomnień z Hiszpani...to było tak dawno temu, że ledwo to pamiętam, dlatego tak bardzo kocham zdjęcia-zabierają nas tam gdzie chcemy... 
Po zimie moje białe kończyny dopasowały się do koloru spodenek idealnie, ale co mi tam ... nic nie zatrzymało mnie od skorzystania z kilku dni hiszpańskiego słońca! Przez kilka dni miałam szczeście opalać na pięknej, piaszczystej plaży, i  musze przyznać , że podobało mi  się nic nie robienie... oczywiście z wyjątkiem planowania kolejne wpisu! Na moje pierwsze wyjście na plażę połączyłam biel i biel  (tak aby moja blada cera nie kontrastowała zbyt mocno ) i transparentny niebieski top oraz złoto-niebieski naszyjnik z kolekcji Beyoncé dla H & M z zeszłego roku-uwielbiam każdy ciuch. Niezbędne dodatki - plaża, morze i słońce,i  jestem w niebie :-)
Foto Michal
Wearing Topshop sunnies Beyonce for H&M top and necklace H&M roman sandals and bikini top Roxy bottoms Reserved earrings 

No comments:

Post a Comment